سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

دخترعموپسرعمو

چهارشنبه 88/11/21 :: ساعت 6:37 عصر

happy valentine*****************$$$$$$سلام 4روز دیگه روز ولنتاین روزه عاشقا که دختر پسرها به هم کادو میدن و عشقه شونو به هم ثابت میکنن.

 

البته زنو شوهر هاوفرزندو والدین هم میتونن دوست داشتنشونو با 1شاخه گل به هم ثابت کنن.

 

 25valentine?ادم که نباید حتماکادو گرون قیمت بخره واسه اینکه به دوستش بگه دوست دارم مهم اینه که ارزش قاءل شده و وقت گذاشته و به یادتون بودن.پس دختر خانوما گیر ندین که حتما براتون چیزای انچنانی بخرن با شما اقاپسرا هم هستم


¤ نویسنده:ساناز

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:97376


بازدیدامروز:1


بازدیددیروز:3

 RSS 

 Atom 
 
لینک دوستان من
عاشق آسمونی
یادداشتها و برداشتها
.: شهر عشق :.
**عاشقانه ها**
خط سوم
دست نوشته
برای هیچ کس
صل الله علی الباکین علی الحسین
همه چی
دوزخیان زمین
اس ام اس طنز بدو بیا بخون
عشقی
جیگر نامه
ESPERANCE
ارون
دهاتی
هeدnخ شoخ
پتروشیمی
دنیای واقعی
محرما نه
حسین(ع)
عمومی
MAKHo0oF gr0ups
جوجه تیغی
دل نوشته های بهاری
موعود
دانلود جدیدترین اهنگها
جزیره صداها

لوگوی دوستان من








































درباره من
دخترعموپسرعمو
ساناز
باخودبردی !درسینه ام جای چیزی خالی بودجای قلبم !دلم راباخودبرده بودی .ای بهترین !حال امده ام باقلبی مملوازعشق !سرشارازگذشت .اما امیدوارم به بخشش تو!میدانم که قلب پرمهرت مرادوباره می پذیرد!

لوگوی وبلاگ
دخترعموپسرعمو

اشتراک در خبرنامه
 

فهرست موضوعی یادداشت ها
عاشقونه[12] .

بایگانی شده ها
رفت


وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

آهنگ وبلاگ

طراحی قالب: رفوزه